جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
۴ بازديد
۰ ۰
به طور کلی هزینه عمل پلک چشم تنها در صورتی توسط بیمه پرداخت می شود که آن عمل به منظور زیبایی و جوانسازی انجام نشده وجنبه درمانی داشته باشد. به طور کلی بلفاروپلاستی جزو عمل های زیبایی محسوب شده و از آن جا که عمل های زیبایی مشمول دریافت بیمه نمی شوند، هزینه جراحی پلک را هم بیمه تقبل نمی کند.

با این وجود در بسیاری از موارد افتادگی پلک در اثر کهولت سن یا مشکلات وارثتی به وجود آمده و از همین رو در بینایی فرد مشکلی ایجاد می شود. در این حالت فرد باید برای درمان بیماری خود و برطرف نمودن مشکلات بینانی اش از عمل بلفاروپلاستی استفاده کند.

مختل شدن بینایی در اثر افتادگی پلک مسئله ای کاملا بدیهی بوده و برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد. در چنین حالتی اگر فرد بخواهد مشکل خود را با استفاده از روش بلفاروپلاستی بر طرف سازد، بیمه هزینه جراحی پلک را می پردازد.

در حالتی که فرد بخواهد با استفاده از روش بلفاروپلاستی مشکلات خود را انجام دهد، باید به شرکت های بیمه مراجعه نماید. اما به طور کلی شرکت بیمه هم شرایطی برای فرد در نظر دارد. شرکت های بیمه از فرد بیمار تقاضا می کنند که به یک متخصص توانا مراجعه نمایند، البته که آن متخصص باید مورد اعتماد شرکت بیمه بوده و یک متخصص چشم باشد.

بعد از مراجعه به چشم پزشک مورد اعتماد، اگر او تشخیص دهد که فرد دچار اختلالات بینایی در اثر افتادگی پلک شده است، شرکت بیمه هزینه جراحی پلک را پوشش می دهد. البته باز هم این مسئله تا حد زیادی به طرح پوشش بیمه وابسته است. بیمه تکمیلی هم می تواند هزینه جراحی پلک را تا حد زیادی تقبل کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.