جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
۲ بازديد
۰ ۰
عمل پلک افتاده، با کوتاه کردن پلک و برداشتن پوست اضافه آن، ظاهر پلک ‌ها و چشم ‌ها را طبیعی و نرمال می ‌کند، چهره فرد را شاد تر و جوان‌ تر می ‌کند و در نهایت، از خستگی چشم‌ ها و ماهیچه‌ های بالا برنده‌ پلک‌ ها هم پیشگیری می‌ کند. به طور معمول درمان افتادگی پلک عمل پلک افتاده، تاثیر بلند مدتی دارد و نتایج آن می‌ تواند تا پایان عمر با فرد باقی بماند.

عمل پلک افتاده یک جراحی زیبایی چشم بدون مشکل و درد و ساده است. این جراحی حدود ۱ ساعت و نیم تا ۳ زمان می ‌برد. می‌ توان با بی ‌حسی موضعی و در کلینیک یا بیمارستان این جراحی را انجام داد.

بعضی افراد به دلیل استرس و ترس از ابزار جراحی یا دیگر مشکلات، شاید نتوانند در کل طول عمل بی ‌حرکت بمانند، برای این دسته از افراد می ‌توان عمل پلک افتاده را با بی ‌هوشی عمومی و در بیمارستان انجام داد.

در جراحی پلک افتاده، نخست روی پلک بالا فرد برش‌ هایی با لیزر ایجاد می ‌شود. به همین سبب این برش ‌ها بسیار ظریف و کوچک هستند و نتیجه نهایی عمل زیبایی پلک افتاده نیز رضایت‌ بخش خواهد بود.
۲ بازديد
۰ ۰
عمل پف زیر چشم دوره‌ی نقاهت طولانی‌‌ای ندارد، اما حتما باید در رعایت نکاتی که برای مراقبت پس از انجام این عمل توسط پزشک‌تان ارائه می‌شود، دقت لازم را به خرج دهید. در نظر داشته باشید که پس از عمل باید به چشم‌ها استراحت دهید، بنابراین حتما همراه با خود بیاورید تا شما را در انجام کارهایتان کمک کند.
معمولا در این عمل جراحی بخیه‌ها پس از هفت روز برداشته می‌شوند، تا آن زمان مراقبت‌های لازم را به درستی انجام دهید. برای ترمیم بافت‌های زیرین حتما به این بافت‌ها زمان بدهید و عجله نکنید. برای اینکه به محل جراحی فشاری وارد نیاید، حتما به پشت دراز بکشید.
برای بهبود التهابات عمل پف زیر چشم، سر خود را در زاویه‌ای ۴۵ درجه قرار دهید تا سر شما بالاتر از بدن شما قرار گیرد. در صورتی که پلک‌ها در ۳ هفته اول به طور کامل باز نشدند، نگرانی به خود راه ندهید. با انجام نکات ذکر شده، در نهایت می‌توانید عملی موفقیت آمیز را با نتیجه‌ای مطلوب تجربه نمایید.